LLOYD VĒSTURE
SOLI PRIEKŠĀ

Daudz soļu, pastāvīgi jaunu ceļu un svarīgu pavērsienu – tāda ir LLOYD vēsture, uzlūkojot to īsumā.

1888. gadā H. F. Meijers (H.F. Meyer) nodibina H. F. – Meyer-Schuhfabrik Brēmenē, Vācijā, tādējādi izveidojot LLOYD zīmola pamatu un piepildot savu sapni.

LLOYD hronoloģija

1905. gada 30. maijā Vācijā tiek reģistrēts jauns zīmols: “LLOYD” ar zīmola numuru 81842.

1925. gadā LLOYD aizsargā savu vārdu ar izveidotu un reģistrētu nosaukumu un dizaina zīmi.

1927. gadā visa kompānija tiek pārdēvēta par LLOYD.

1942. gadā LLOYD uzsāk veiksmīgu zīmola ražošanu Sulingenā, Vācijā, kuru turpina šodien.

1949. gadā Ķelnē, Vācijā, pirmā apavu izstāde, kas seko lielajai valūtas reformai valstī, ir milzīgs panākums.

1968. gadā LLOYD tiek ieviesta sarkanā svītra, kas mūsdienās joprojām ir īpašu apavu un meistarības virsotnes atšķirības zīme. Ar sarkano svītru LLOYD ir viens no pirmajiem apavu ražotājiem, kas savu zīmi liek tieši uz produkta.

1968. gads LLOYD pirmo reizi ir Vācijas olimpiskās komandas oficiālais aprīkojuma nodrošinātājs. Tas ir sekmīgas sadarbības sākums starp LLOYD un Olympia, kas bieži atkārtosies arī turpmākajos gados.

1969. gads LLOYD laiž klajā vienu no pirmajām “viņš un viņa” programmām. Dvīņu kurpes nes Romeo un Džuljetas vārdu.

1976. gadā ražošanas lokācijas vieta attīstās Maltā, pēc tam, kad dažus gadus iepriekš ievērojami paplašinājusies ražotne Sulingenā.

1978. gadā LLOYD Itālijā iegūst tajā laikā augstāko modes balvu – “Apavu Oskaru”.

1983. gadā LLOYD kļūst sportiskāks. Pateicoties kroseņu bumam, tiek ražoti tādi brīvā laika apavi kā LLOYD leģendārās Rockys. LLOYD sporta apavu segments tiek veidots un kļūst par standarta apavu līnijas sastāvdaļu.

1992. gadā LLOYD apvieno vecā uzņēmuma pamatu ar jauno. Nesen iegūtais, 6000 kvadrātmetru lielais īpašums piedāvā optimālus apstākļus jaunas rūpnīcas celtniecībai.

1998. gadā jaunās ēkas būvniecība tiek pabeigta un pirmo reizi tur uzsākta jauna ražošanas līnija.

2000. gadā pirmo LLOYD koncepta veikalu atver gadiem ilgs klients Melburnā. Kopš 2000. gada LLOYD kompānijas dzimtajā pilsētā Sulingenā darbojas “Nākotnes apavu fabrika”. Tas ir koncepts, kas kļuvis par izstādes zīmolu “Expo” ietvaros.

2001. gads pēc gandrīz 30 gadiem LLOYD savā līnijā iekļauj sieviešu apavu kolekciju.

2004. gadā tirgū parādījās pirmā LLOYD aksesuāru kolekcija.

2007. gads Fashion Street Budapeštā, LLOYD atver sava koncepta veikalu. Kopš tā laika ir atvērta virkne uzņēmumam piederošu veikalu, piemēram, Antverpenē. Pastāv konkrēti plāni citām vietām.

2008. gadā LLOYD eksportē savus produktus uz vairāk nekā 40 valstīm un premium biznesa apavu segmentā ir tirgus līderis daudzās valstīs. 48 LLOYD koncepta veikali liek uzsvaru uz zīmola augsto standartu visā pasaulē, vēl vairāk nostiprinot šo pozīciju un attīstot to vēl veiksmīgāk.

2008.­ gada 120 gadu jubileja kopā ar sarkanās svītras 40. dzimšanas dienu tiek atzīmēta kā starpposma solis ceļā uz veiksmīgu nākotni.

2010. finanšu gadā uzņēmums ir reģistrējis aptuveni 1200 darbinieku un konsolidētus rekordlielus pārdošanas apjomus aptuveni 105,8 miljonu eiro apmērā.

2011. gadā uzņēmums turpina fokusēties uz paplašināšanu, jo īpaši Vācijā, atverot papildus LLOYD koncepta veikalus. Gada vidū Vācijā ir 20 LLOYD koncepta veikalu, 15 no kuriem vada uzņēmums un 5 partneri. Finanšu gadam tiek prognozēta pastāvīga pozitīva pārdošanas tendence.

2013. gads LLOYD svin savu 125. jubileju. Nozīmīgs pagrieziena punkts šajā īpašajā gadā iezīmējas ar jaunā loģistikas centra darbības uzsākšanu. Investējot vairāk nekā 6,5 miljonus eiro, tas liecina par skaidru apņemšanos uzņēmuma Ziemeļvācijas galvenajā mītnē un Sulingenas ražotnē.

Kopš 1888. gada LLOYD ražošanā katrs produkts, ir izstrādāts līdz pilnībai.

Kompānijas pirmais logo. Tas bija pirms daudziem gadiem, tomēr lepnums, kas apņem LLOYD labo vārdu turpinās šodien.

Ārkārtīgi modernais loģistikas centrs Sulingenā liecina par nepārprotamu nodošanos šai vietai.

Sarkanā svītra kopš 1968. gada kā atšķirības zīme ir greznojusi katru LLOYD kurpi.